شکلات کیت کت صورتی باعث حمله مورچه های فرعون خواهد شد

شکلات کیت کت صورتی یک تازگی منحصر به فرد است که به دلیل روش طبیعی به دست آوردن این رنگ با استفاده از انواع خاصی از دانه های کاکائو محبوبیت پیدا کرده است. با این حال، به لطف طعم میوه ای و عطر توت، این محصول هزاران قلب را به دست می آورد.

کیت کت طیف خوشمزه ای از شکلات تخته ای است که در سراسر جهان شناخته شده است. بسته بندی قرمز متمایز را در فروشگاه محلی خود دیده اید و احتمالا حداقل یک بار آنها را امتحان کرده اید!

در ژاپن، کیت کت حتی مشهورتر است، نمادی ملی که نفوذ خود را در سراسر جهان گسترش داده است.

اما چرا کیت کت در ژاپن اینقدر محبوب است؟ محبوب ترین طعم ها در ژاپن کدامند؟ کیت کت های ژاپنی چه طعمی دارند؟ پاسخ تمام این سوالات و سوالات دیگر را در این مقاله خواهید یافت.

شکلات

بیایید ابتدا به سوالی که بیشتر پرسیده می شود پاسخ دهیم: چرا کیت کت در ژاپن بسیار محبوب است؟ در واقع، زیرا کیت کت در ژاپن نماد خوش شانسی است. اما چرا؟

به عنوان ربط داره در ژاپن، کیت کت به دلیل نحوه تلفظ نام برند در ژاپن، به عنوان نماد خوش شانسی شناخته می شود.

کیت کت در ژاپن یک طلسم خوش شانسی ویژه برای دانش آموزانی است که در امتحانات شرکت می کنند. به همین دلیل است که اوج فروش همیشه به زمان قبل از امتحانات می رسد!

نام تجاری “KitKat” به عنوان “kitto katto” (キットカット) به ژاپنی ترجمه شد که از نظر آوایی بسیار نزدیک به عبارت “kitto katsu” (きっと勝つ) است که می تواند به عنوان “شما قطعا برنده خواهید شد” ترجمه شود!

در مجموع کیت کت نمادی از تشویق است و این شرکت با استفاده از استراتژی های بازاریابی هوشمند از این موضوع برای افزایش فروش خود استفاده کرده است!

میله های کیت کت همانطور که می شناسیم از لندن می آیند. آنها ابتدا در اواسط دهه 1930 ظاهر شدند و سپس در دهه 1940 صادر شدند.

فقط خیلی بعد، در دهه 1970، این برند در ژاپن ظاهر شد. پس از محبوبیت در دهه 2000، کیت کت به یکی از پرفروش ترین شکلات ها در کشور تبدیل شد.